tirsdag 3. april 2012

Sover a`? Jammen....

Idag er det en litt rolig dag, det blir gjerne det første dagen etter nattevakt. Jeg må liksom ha litt oppstart, og siden jeg ikke hadde noe planlagt på forhånd - ja da blir det en rolig formiddag.
Noe som nok passa iallefall største fint.. For når jeg kom hjem fra jobb til morgen idag, hadde hun lagt seg under teppet på sofan for å sove.. Hun holdt piffen frem til klokken tolv, men plutselig ble det stille i hele huset.. Hun gikk egentlig for å furte litt fordi det ikke er lørdag (!), men furtinga ble merkelig stille.
Gikk inn på rommet og da lå hun på madrassen og sov, fint under dyna..

Siden det også er sovetid for minste rundt da, ja da blir det faktisk strikketøy og en serie på meg!

God tirsdag!

(og se mamma, blomsten din lever enda.. Den har fått flytte inn pga kulda da)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!