mandag 2. april 2012

Shopping!

Når jeg får dratt på shopping alene blir det jammen ordna mye mer enn når de to små er med gitt!


Mye til den minste
Litt til største 


Jeg synes det er masse fint fra disse søte butikkene, som My cinimon girl, Pomel Delux og hva de nå heter, men jeg får ikke helt mine søte små til å passe inn i det til vanlig... Så her er det Name It, Lindex, HM og Cubus som har fått besøk.

Det har også blitt nye puter til hagen, masse mat til påsken og litt til forskjellige steder i huset.
Og jammen fikk jeg kjøpt med garn til gensere til høsten også, så da er det bare å begynne å strikke! :)


GOD start på påsken :)

1 kommentar:

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!