torsdag 28. april 2011

Når alt skal koordineres!

Med to små skal alt koordineres, fra mat, do og soving.

Det er jo et håp om å få en dag uten mye venting, uttilpasshet og sure barn/voksne, og da må man koordinere.
Tenk om det hadde vært så greit at de alltid trengte ny bleie likt, eller var sultne synkront?

Har jo lagt opp til fast skift iløpet av en dag, og storesnupp sine måltider er ganske greie, men så skal minste ha pupp når det ikke helt passer inn med det andre og så bæsjer storesnupp 10 min etter tørr bleie og vi er på vei ut døre. Joda, slik er det i praksis, uansett hvor mye jeg planlegger.

Men idag ble det en god koordinering synes jeg! Begge gulla sovna i bilen hjem fra barnas hus og begge sover videre i vogna. Det gir mamman 10 min bloggetid og et lite måltid i helt ro! Med babycallen på turde jeg også å løpe innom å handle litt lakk til bilen. (Så nå gjennstår det bare å finne et godt verksted som kan ta rustbehandling på bilen- uten å blakke meg helt.. Har du noen tips er det bare å skrike ut!)
Koordinering med tørre bleier ble ikke helt maks før hvil i dag, men de kjentes ikke så våte ut heller, så vi ungår nok såre stumper akkurat i dag.

1 kommentar:

  1. Hvordna rustbehandling tenker du på? Understellsbehandling ala mercasol?

    SvarSlett

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!