søndag 10. april 2011

Fantastisk sommerhelg!

Det har virkelig vært som sommer her denne helga! På en dag ble hele fotballbanen tom for snø utenfor her. Ungene til naboen har løpt rundt barbeint (litt mot foreldres vilje men) og vår lille frøken vil ut så fort hun har fått frokost og helst ikke inn for å sove engang om kvelden!

Også er det ikke mer enn 10 APRIL!!!
Jeg må si at jeg håper dette er en forsmak på sommern og ikke den perioden vi får godvær i år! Vi har idag hatt 25 pluss i skyggen på verandaen!

Litt vanskelig med klær i og med at det fortsatt er litt rått og kaldt langs bakken, og vinden kan komme med litt kalde gufs av og tilm men tror vi traff sånn greit. Ingen av de vår svette eller klamme når de kom inn iallefall.

Tenk begge to ligger å sover med teppe istedenfor dyne, siden det er 25 grader på soverrommet...

Ser at ikke det er meldt så varmt i dagene som kommer, og det er kanskje greit..
Stakkars rosebusker som aldri fikk blomstra før frosten kom i høst, skjønner jo iallefall ingenting der de står uten snø som beskyttelse, men sterk sol og tørr bakke!

Ny uke kommer, siste uke som barnehagemamma for denne gangen! :D

2 kommentarer:

  1. Fantastiks at nå endelig er vår igjen =D
    Men også som du sier litt skumelt med det at det er litt rått ute. Prøver og la være og kle av minsten så mye, men slenger av meg selv masse. Men så er jo jeg svært varm om dagen også.. hehe.

    Ha en kjempe flott uke.

    SvarSlett
  2. helt nydelig har det vært!!!

    SvarSlett

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!