torsdag 14. april 2011

Lillegull blir stor!


Nå måtte jeg bare gi etter og flytte babyn min over i sportsdelen. Han skal få lik pose som søster, men nå brukes en annen en til jeg har fått sovi litt og kjøpt mer tepper;) han sov godt i over en time på tur. Og de vekte ikke hverandre så det er fint!


Har drøyd så lenge jeg kunne, men en ildsint liten gutt hver eneste gang han blir lagt i baggen er ikke gøy, og når han i tillegg har begynt å kaste seg rundt i baggen og havner på kanten er det lettere med sele i sportsdelen enn i bagen. Godt innpakka i dyne og hjemmesydd pose lå han fint. Litt sur fordi han ble lagt bakover og så jo ingenting alikevel... Men blir vel bedre med en mer passe pose og litt tryggere mamma.. Hehe!


Så det er vel sikkert på tide å gjøre det samme på singelvogna også.. Er sikkert ikke stas nok med sitteplata i bagen der lenge heller..


(selv om bildet ble ganske dårlig er det mulig å se benken jeg har pussa opp bak :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!