fredag 29. april 2011

God fredag


Ønsker alle en god fredag!
Sikkert flere enn meg som planlegger å delta i bryllup i dag
 - så ha en flott fredag og start på helga!


Lite bilde av en av de mange flotte rosene jeg fikk i dag tidlig av min kjære! <3
Nå kommer sola frem også, så litt ut før  kirkeklokkene slår skal vi nok klare!

Første uka med begge hjemme har vært super! Og jeg er fortsatt Lykkelig, med stor L. For oss føles dette helt riktig! To dager har vi vært på barnas hus og kosa oss sammen med andre foreldre og barn, og resten har vi finni på forskjellige ting. Idag skal vi bare være hjemme og kose oss- litt etter ønske fra snuppa også. Så tror dette blir en fin dag!

1 kommentar:

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!