fredag 20. januar 2012

Tacotips

Tror jeg har tipsa om dette før, men siden det virker som hele landet spiser tacco enten fredag eller lørdag slenger jeg det ut igjen!

Rester av taco har så mange bruksområder!
Så klart salat fra salatrestene, men det er mye annet (praktisk) man kan bruke det til også!

Hva med en søndagsfrokost der omeletten har tacokjøttdeig? Det er faktisk utrolig  Godt!
Eller å lage klar nista til helgens utflukter, fylte horn/ boller/ taco snurrer? Det tar ikke lange tiden og det gir så mye mat ut av ingenting!

Jeg har laget opp ny ladning med horn til våre utflukter! Det kan varmes på bålet litt for å få en lunk eller det kan spises kalde (ungene liker det best faktisk). Det er også en fin nødmiddag å ha i frysern dersom tiden ikke skulle strekke til en dag! Smell de 15 min i ovnen og de er klare! :)

Ungene synes det er kjempe stas å være med å lage også! Så for oss er det en fin aktivitet når det er for kaldt til å ut på morran! Her er det grove, og de ble veldig gode :D Her er link til flere oppskrifter og mer detaljer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!