tirsdag 17. januar 2012

Barnerom

Siden jeg allerede har vist dukkesenga så kan jeg vel kanskje vise barnerommet også.

Vi har jo brukt sommern til å pusse opp og gjøre om her, så nå har ungene et flott lyst og ikke helt ferdig innreda soverom. De sover på rom sammen, vegg i vegg med oss.

Øverst er bilde tatt fra døra. Det er ikke alt for store rommet, men det holder fint nå. Lillemann sitter i stolen å leser en bok så han fikk bare bli med på bildet idag. Tanken er at begge skal få en slik seng som snuppa har, vi har bare ikke kommet så langt enda. (og dyna på gulvet er fordi lillemann har begynt å krabbe ut av senga og gå på hode i gulvet.. ) Dukkesenga har også fått sin plass.



Litt detaljer fra rommet. Treet og hylla er på samme side som døra inn. Her er det alt fra gård til kjøkken oppe på hylla. Det er sjelden det ligger så mange leker inne i hylla som akkurat når bildet ble tatt da.. Men sånn skal det vel være. ;)




Mangler er gulvteppe og litt hyller på vegg, nattlamper og litt slike ting. Men jeg har ikke finni akkurat det jeg vil ha, så da får det bare vente ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!