onsdag 18. januar 2012

Ake eller ikke ake?

Ja, det er dagens vanskelige spørsmål!
Ikke at det er så vanskelig, såklart vil man ake! men.....

Lillegutt er ikke helt i strekk og det er ikke sikkert at ut i kulda er den beste løsningen i dag....
Men vi har avtale med andre familier og det hadde vært så hyggelig å møtes og leke litt annet enn inne på Barnas hus også!
Begge synes det er topp å ake og styre ute...

Idag tror jeg allikevel at vi må prioriterer helse og hvile idag.. Storesøster får heller få lov til å drive med litt slike storejenter ting i håp om at lillebror sover godt og lenge og at vi kommer oss i bursdag til onkelen i ettermiddag.
Så får vi heller ta initiativ til flere slike dager med andre ute selv!

*ikke gøy med syke små! Og enda kjedeligere at jeg ikke får gitt noen beskjed til de vi har løslig avtale med! Jeg har jo ingen kontaktinfo! Sukk*

Hva ville du gjort? Risikert mer bleieutslett og feber eller blitt hjemme og forklart til uka?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!