mandag 3. oktober 2011

Telysjegere i Kongsberg?

SE OPP FOR TELYSJEGERE!Telysjakten er en konkurranse for alle første- til fjerdeklassinger over hele landet. De tapre telysjegerne skal finkjemme Norge på kryss og tvers på jakt etter de mange, mange brukte telyskoppene i aluminium som gjemmer seg rundt omkring i mange hjem. Telysjakten går ut på å samle inn og levere flest mulig brukte telys til metallgjenvinning. Jakten starter den 1. oktober og varer fram til 31. mars 2012. Banker det noen på døren din og spør etter brukte telys – gi dem fra deg! Så unngår vi å sløse med våre naturressurser.

Dette står i mail fra IKEA i dag. Og det synes jeg var en god ide!! Jeg skal jammen samle sammen telysholderne og se om ikke noen 4. klassinger kommer på besøk i løpet av vinteren! Etter jul er det jo mange!!!
 Så er det noen skoleklasser i Kongsberg som er meldt på tro? Og kommer de helt ut hit?

1 kommentar:

  1. hmm.. dette var jo en god sak. skal ta det med tilbake til min skole. Så kanskje man får litt mer blest om det.

    SvarSlett

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!