tirsdag 4. oktober 2011

Litt nytt fra Princess

Jeg fikk noen timer alene i byen til å orden litt forskjellig her for en stund siden, og da ble det jo (såklart) en tur innom Princess. Vi skal jo snart gjøre i stand en ny stue og et nytt barnerom,s å her må man finne inspirasjon! :D

Denne gangen havna jeg hjem med litt Fantorang og Kuraffeneffekter!
Sikkert mange som har disse magiske klutene fra før, men jeg har gått glatt forbi fordi jeg har trodd det har vært bånd.. Men nå ble det 2 av hver, de skal brukes til vask etter mat. Det trengs ganske så ofte og jeg er ganske så lei av å stadig kjøpe tørkeruller. Snuppa synes det var kjempe stas å få ha vann på for å se at det ble klut. Det gjorde nok ikke noe at det var barneTV- motiv heller.
De er myke og gode, og store! Det må være mye bedre enn dette papiret!


Det ble også med to skåler i plast, med både Fantorang og Kuraff på. En til hver. Jeg tenkte kveldsgrøt og annen mat- sambo forslo lørdagsgodt.. Så kanskje begge deler?
Det er iallefall bare tull å gi minstemann glass/porselen for det går i gulvet før jeg får sukk for meg, og da knuser det jo. De er ganske store så tror de blir fine!

Det ble også to kjøkkenkluter på meg! Synes det var litt behaglig farge på de. Litt lei slike nesten grå standar vaskekluter (de trenger sårt litt klor nå tror jeg...) Men farge passer meg bra nå!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!