mandag 24. oktober 2011

Loppemarked

Jeg har vært på noen loppemarked i mitt liv, jeg rusler inn med godt mot og går som regel hjem med akkurat det jeg kom med - altså ingenting! Denne gangen klarte jeg å bruke hele 20 kr.

Jeg fant en pakke med 4 fjøler, små, uåpna! Da kan jeg ta det med!! Og 3 haldast, små båter. I forskjellige farger og geniale i vannet på svømminga.

Men det var det. Stod en stund å så på en dukkeseng, som nok hadde blitt veldig fin med litt pussing og litt lakk/maling,- men nei. Det er høst, kaldt å stå ute på kveldene for å pusse opp ting og jeg har mest lyst til å krype i sofakroken med strikketøyet når dagens gjøremål er gjort og ungene sover..

Hvorfor er det så masse loppemarked på høsten tro? Eller er det bare her i byen kanskje?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!