onsdag 28. september 2011

Treningstøy

Jeg har jo allerede vist dere den flotte jakka mi, som lett matcher ansiktet mitt når jeg jogger.
Her for litt siden var jeg og ungene ute på litt sjåpping som vi sier her, jeg leta etter ullklær til meg selv og var strålende fornøyd med at jeg hadde fått med meg 4 forskjellige overdeler i FARGER og ikke bare trist offwhite eller blå/svart. Da jeg kom jeg begynte jeg å se på hva jeg hadde kjøpt.. Og dette er jo ikke akkurat ull.. Men teknisk løpe/treningsklær.. Hehe! Kanskje har underbevisstheten min jobba litt, for jeg har jo faktisk vært litt flink til å komme meg ut på joggetur og de to genserne jeg har som er av denne typer er fantastisk deilig å trene i- det ER stor forskjell fra en vanlig bomullstskjorte.



De er litt fine er de ikke? Det var salgsvarer så de byttes ikke, og iallefall de langarma kan jeg bruke en god stund til.

Men jeg trenger fortsatt ull til meg selv! Noen som har tips om ulltøy til voksen som ikke er så innmari triste?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!