onsdag 14. september 2011

Hjemmelaget


Det hender man trenger litt inspirasjon og da er bloggverden god å ha! Jeg hadde en pakke kjøttdeig og skulle lage middag.. Hva finner man på?

Kom til å tenke på et innlegg på Cathrine Øyen sin blogg om grove hamburgerbrød som så veldig gode ut, så da ble det baking og hamburgerlaging!


Bloggen til Cathrine har utrolig mange gode oppskrifter og fristende bilder! Anbefaler alle å ta en titt!! Link til oppskrift finner du her! Jeg halverte oppskrifta og pensla med melk istedenfor egg, det ble akkurat passe til en middag for oss og lunsj til sambo dagen etter ;)

Hamburgerne var en oppskrift fra hodet mitt, med masse forskjellig krydder og et egg til binding! Nå er jeg litt dum og verken måler eller skriver ned, så det er ikke så lett å legge ut oppskrifta. Hehe! Men krydder denne gangen var chilli, pepper og peppermix, grillkrydder og litt mel.. Gode ble de og med oljefreste poteter etter Jamie Oliver, så så ble det en ren liten fest midt i uka! Ikke særlig usundt heller egentlig! :)

Til helga skal jeg prøve Cathrines rundstykker! Gleder meg allerede! 

1 kommentar:

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!