mandag 5. september 2011

Skulle ha gjort...

ja, det er endel man skulle ha gjort gitt, men ikke alltid tiden strekker til!
Igår var planen å rekke blant annet å lage en del blogginnlegg. Det er en spennende tid i samfunnet vårt og jeg tenkte kanskje jeg skulle ha skrivd noen (saklige?) innlegg om lokalpolitikk, jeg skulle også vise noen flere bilder fra lekeplassen i byen, hverdagen og litt slikt.
Istedenfor tok hverdagen tiden gitt!

Vi hadde hyggelig besøk av barnas farmor og farfar i går ettermiddag og når ungene var i seng var det tid for å prøve å få gjort litt i kjellern!

Enda et strøk på taket ble tatt og vi fikk opp de første platene på veggen!!! Det går da virkelig fremover!!!!

Idag våkna vi til ei frøken som kunne fortelle at hun har vondt i halsen. Og det tror jeg da også på. :( Lillebror har vært pjusk i flere dager og jeg har mistenkt halsen for han spiser ikke, og snuppa bekrefta det i dag ja. Så her blir det en rolig dag, med  barnetv på en hverdagsmorgen!


GOD NY UKE!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!