onsdag 31. august 2011

Sko....

Jeg hadde jo ett innlegg her om at vi snart må få sko i hus..
Har hatt en liten opptelling og noen nye er kjøpt inn.
Til min glede ser jeg at snuppa kan gå første del av høst og vinter imøte med sko og støvler fra sist år! Målte henne i skobutikken også, og str stemmer :) Hun hadde et rykk før jul i fjor og hoppa to str, så overrasker meg ikke om det kommer et slikt rykk i vinter også.
Det finnes to av alle skoa, så hun kombinerer ikke en pensko og en gummistøvel. 
Lillegutt viser seg å ha ganske så høy rist, og det er vist ikke bare bare å få sko til å passe selv om lengden er riktig. Jeg som var så sikker på at jeg ville ha samme type skinnsko som frøkna har bare i gutt, men de var helt umulig å få på, måtte opp 2 str for å få beine nedi, men da var den jo alt for lang! Så da ble det en annen type, også håper vi å bli like fornøyd med de som vi har vært med de andre!


Har 2 gummistøvler altså, og i tillegg har han ett par tøysko som var på da bildet ble tatt.

1 kommentar:

  1. Synes de små føttene vokser i ræser fart. synes jeg er ute og kjøper sko hele tiden og da ikke til meg selv.. hehe.
    Nå har ivertfall du sikrea deg godt =) Deilig og ha det i boks!

    Ha en skofantastisk helg ;)

    Og lo litt av de ensome skoa.. Hvor er de andre mon tro.. ( I mitt hus vill jeg ha sjekka i do...)

    SvarSlett

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!