torsdag 25. august 2011

Sånn går nå dagan

Noen perioder har vel alle favoritt ting å drive med. Jeg tror mine barn for øyeblikket er veldig glad i brio og deres treskinner med tog! Sammen med lego og kapla kan man leke i timesvis! Og av og til over dager, selv om man må starte på nytt hver dag..

Det føler jeg nå at denne leken har gjort, og gjør..


Vi kjører tog, bygger bane og skog om igjen og om igjen! Med lille T på slep blir det mye om igjen for å si det slik. Men begge koser seg masse!! Så selv om det blir rydda bort gang på gang, kommer det frem iallefall et par ganger om dagen! 
Men det er jo kos også da! Se hvordan de faktisk kan sitte lenge og kose seg med ting, uten å erte på hverandre eller herje alt for mye. <3



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!