torsdag 28. juli 2011

Tips trengs

Mens tankene svirrer rundt omkring i hodet, så føler jeg at tiden har kommet for å dele om hverdagsting igjen. Ikke fordi ting er glemt og tilbake til hverdagen, men fordi livet faktisk fortsetter og det gjelder å henge med..

Det jeg trenger tips til er oppbevaring av disse puslespillene...

Det finnes sikkert mange slike rundt i de mange hjem, men noen som har en god ide til hvordan å oppbevare de slik at vi slipper å bruke masse tid på å lete etter brikkene hver gang? Det er så mange smarte hoder ute i bloggverden, så håper noen har litt tips! Hva gjør dere?


5 kommentarer:

  1. her pusles de sammen og legges oppå hverandre i en hylle.. men skal ikke påstå at det er den beste måten å oppbevare på altså..

    SvarSlett
  2. Her pusler vi dem sammen og legger dem i skape til neste gang :)

    SvarSlett
  3. I barnehagen hadde vi en kurv der vi la brettene også hadde vi små bokser med brikkene, også var bok og brett merket med samme bokstav :)

    SvarSlett
  4. Vi har jo ikke annet enn sjenker og de er fulle av service og slike ting.. Håper på hyller når vi blir ferdig med nye romma, men er absolutt ikke sikker på at jeg får det..

    Kurver.. Men hun drar jo alt over alt, lurer litt på slike plastbokser med lokk, men det er jo lite fint, og tar endel plass...

    hmmmm..... Gode ideer, men vi har jo lite oppbevaringsløsninger skjønner jeg..

    SvarSlett
  5. Heisann - jeg ahr hatt samme problem - så jeg lagde ett spillbord, med mange hyller under, ei hylle til hvert spill, puslespill - funker godt. Du kan se det her: http://smaenglene.blogspot.com/2011/05/bare-fire-igjen.html
    Tone

    SvarSlett

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!