lørdag 2. juli 2011

Amandaprosjektet

Dette har jeg kommet over i bloggen til velsesol, og det treffer litt ekstra i hjertet.

Man vet jo at alle barneavdelinger og spesielt de med spesielt syke barn trenger tepper, luer og votter til de små, men så glemmer man det litt midt i hverdagen.

Amandaprosjektet kan du lese om her, og slike små tepper eller klær tar jo ikke så lang tid å lage og er flotte små prosjekter på sommeren.

Jeg har litt babygarn liggende i forskjellige farger, og det kan sikkert bli både teppe og lue av de. Det er bare å finne frem og starte. Av og til trenger man bare en liten påminnelse for å komme i gang med slike ting som kan gi litt ekstra for noen som virkelig trenger litt ekstra omsorg.

Kan du strikke eller hekle noe også kanskje?

1 kommentar:

  1. ååååh!
    blir helt rørt jeg..
    kanskje jeg skal henge meg på dette.. har jo et lite forhold til riksen selv... nyfødtintensiven er jo rett ved siden av der jeg var med Natalie.. og vi delte foreldrerom med de som tilhørte intensiven.. så snakka med flere...

    tror jammen jeg skal dele dette prosjektet videre på min blogg en dag snart også!

    SvarSlett

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!