tirsdag 19. juli 2011

Ny blogg å følge for meg

Jeg har surfa litt rundt, med en hand som ikke er god enda etter sykkelvelten, blir det lite handy ting gjort av meg. Dermed får man også tid til å surfe litt rundt. Og det er lenge siden sist! :D

Jeg har kommet over en blogg jeg synes er herlig! Den skriver om det mange skriver om, mammalivet og interiør. Men det som kanskje traff meg ekstra var at hun har satset på hjemmemammatilværelsen og har 6 barn!

Dersom du har lyst til å lese litt om denne fantastiske kvinnen (iallefall virker hun slik på meg!) Kan du gå inn på
http://barnogbolig.wordpress.com/

God tirsdag!

1 kommentar:

  1. Neimen så utrolig smigrende:) Rødmer jo nesten litt her, jeg, hihi. Dette var hyggelig!

    Jeg leser videre på bloggen din, jeg!

    klem Linda

    SvarSlett

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!