fredag 8. juli 2011

Jazz - sykling - Saniteten

Jeg har jo syklet litt i det siste, men akkurat i går skulle jeg bare ha sykkelen på busstoppet til jeg kom hjem. Men bussen gikk ikke når jeg trodde, så da tenkte luringen det bare var å sykle inn- lang sommerkjole ingen hindring! Iallefall var den ikke det bort til busstoppet og de neste 30 meterne.... Da krølla det seg og kjole havna i et eller annet på sykkelen og jeg stuper i flott stil over sykkel og rett i asfalten.Får samla meg og kjole og bestemmer meg for at det lureste er det nok å dra inn til byn og finne Saniteten på Jazzen. Så istedenfor 1 km hjem blir det 7 km til på sykkel. Inn på konsert ned blødende albue bla og opp til våre flotte festivallege Hilde. Jeg får rensa sår og på bamdasjer der det trengs. Ikveld har jeg brukt laaang tid på å få av kompress som såklart satt fast i tre lag. Men unge herren av en lege var flink til å rense og det ser ikke betent ut. Beina er et fargekart i nye nyanser, og den ene handa virker ikke helt, men det ble en flott kveld på konsert i går og i morgen er jeg klar igjen!
TUSEN TAKK TIL JAZZEN SANITETSTEAM!

3 kommentarer:

  1. Auuu :( Huff, håper du blir bedre fort. Jeg har skrevet litt om egenstell av så på bloggen :)

    http://www.frujacobsen.com/2011/06/sommer-og-sar.html

    SvarSlett
  2. uff... det så ikke godt ut...
    kjekt med litt hjelp da!

    god bedring og lykke til med siste døgn av jazz. :)

    SvarSlett

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!