onsdag 20. juli 2011

Barneseter...

En evig runddans er vel dette så lenge man har barn, men nå har vi byttet sete for minstemann i huset her.
Han har sitti veldig godt i sitt første sete, men nå er det andre som trenger det og han skulle få nytt!

Har prøvd meg på salg for en stund siden, men da vi var ganske bestemte på å kjøpe samme type som søstra har, ja da var ikke et i ROSA akkurat det jeg hadde tenkt til lille gullet. Så da fikk det vente.
Idag kom en følelse av at jeg ikke hadde så god tid før noen andre virkelig trenger sete og da er det kjedelig å ikke være klar. Har jo hatt gooood tid på meg! Hehe!
Så etter å ha tatt noen telefoner ble ungene plassert i bilen og vi avsted!

Nå hadde jeg forsikra meg om at et sete av den typen og i den fargen jeg ville ha stod klart og venta på meg i butikken. De hadde bare ett igjen, men dama kunne aldri tro at noen andre kom før meg. Hun lo litt da vi kom, for noen hadde prøvd seg før vi kom gitt! Men denne gangen ble det vårt!

Et flott nytt sete til verdens beste lille gutt!


Flott sete!!! (vi har da fargene motsatt og med grått ikke svart, men ser ganske så likt ut) Det er gjort noen endringer siden vi kjøpte sete til snuppa. Det har blant annet kommet regulering av beltehøyden på hodestøtta istedenfor bak inni stolen- GENIALT! og beskyttelsen rundt hodet har blitt ganske mye hardere..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!