mandag 26. oktober 2009

Tidlig start

I år har jeg jo veldig god tid til å tenke mor jul iallefall! Hvor mye tid man har til faktisk å gjøre ting som småbarnsmamma er noe annet.
Jeg har allerede begynt litt. Gave til 1 barn og en gavering er nesten ferdig.. Det er handla inn litt slike ekstrating som alltid ligger i gavene til mine herlig nevøer og niese.
Så er det alle de andre gavene som skal handles inn! Har fortsatt god tid da!

Ellers tar det litt lenger tid en planlagt med benken. Fikk ikke gjort noe i helga, ble masse besøk istedenfor! Det er jo alltid koselig! Men i dag har jeg iallefall fått handla inn maling så det er klart når jeg er klar!

Tror dette blir en rolig uke, med mye tid hjemme. Eneste store planen er svømming på onsdag! Snuppas første svømmetime! (har vært i svømmehallen med henne, men ikke organisert!) Vi gleder oss masse! men det er sent! 1815 starter timen!!! Synes det er litt vel seint for nybegynner kurs- beregna på 2 mnd- 10 mnd (ca). Da kommer hun nok til å sove godt etterpå!

1 kommentar:

  1. Kos dere på svømminga i dag! Enig i at det er litt sent, men egentlig bedre at hun sovner for kvelden etter svømmingen, enn at hun sovner tungt klokken 17.00. Det ville sansynligvis gått ut over vanlig leggerutine igjen!

    SvarSlett

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!