onsdag 7. oktober 2009

Babysvømming!

I går fikk jeg mail om at vi har fått plass på babysvømming som starter siste uka i november!!!
Jeg er så glad! Det er kun 8 plasser på hvert kurs og lange ventelister!
Da skal vi bade 10 onsdagskvelder! Blir litt seint for snuppa, 1815- 1845, men da er det jo bare å ha med pysj opp og ha på den etter svømminga!

Jeg kjenner jeg gleder meg masse! Flere på barselgruppa som snakker om det, ei reiser til naboby, mens andre også vurderer det. Vi slipper!! Og det betyr at pappa T kan være med også!
Baby T har vært å svømt i bassenget før, og det kan nok hende det blir en gang til før kurset starter. Det er så deilig og hun koser seg masse!

Det koster litt slike kurs, men det tror jeg det er vel verd! Både foreldre og barn blir nok litt sikrer på hvordan man skal forholde seg til vann. Kan jo hende vi får en varm sommer neste år?

2 kommentarer:

  1. Så moro at dere har fått plass :)

    Skulle så ønske at vi også kunne det, har alltid hatt så lyst. Men siden baby D har fått eksem, så er det best og ikke hisse det opp, med å bade i klor vann. Vi bader i badekaret så lenge. Men tenkte at vi kunne ta en gang i bassenget. Bare for å prøve det.

    Gleder meg til å høre hvordan kurset er og hva dere gjør der.

    klem

    SvarSlett

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!