tirsdag 13. oktober 2009

Tapas!

Det var i går min tur til å ha "symøte" her. Vi pleier å ha mat og jeg viste virkelig ikke hva jeg skulle finne på. Etter litt surfing på div forum og matsider her inne fant jeg ut at jeg skulle prøve meg på noen tapas- aktige retter.


Det ble litt forskjellig.

- Kylling marinert og krispy

- currymarinerte mandelposteter

- stekte sopp med bacon

- mangospidd

- gresk salat

- brushetta (litt usikker på om det skrives slik...)
Det virket som jentene likte det og sambo ble veldig begeistra! Han lurte faktisk på om jeg kunna lage noe liknende til noe møter han skal ha. Istedenfor å bestille :)
Veldig greit i om med at alt kan serveres kaldt om det har smak nok!

2 kommentarer:

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!