onsdag 8. februar 2012

Unnskyld! Til alle som evt ble smittet på søndag...

Jo, for det viser seg jo at snuppa hadde omgangsyken og at den smitter godt..
Så her har vi vært nede for telling alle mann.. Snuppa er nå i ganske bra form, pappan er tilbake på jobb, mens jeg og lillemann fortsatt er litt tufse..

Så til alle som kom fordi vi trodde jo egentlig bare det var noe i forbindelse med at hun hostet så innmari (iallefall frem til like før folk kom på søndag....) så håper vi at ingen ble smitta!! BEKLAGER BEKLAGER BEKLAGER!!!!

Så etter 1 døgn i senga, er det nesten vanlig i dag, men bare nesten.
Nå er det strålende sol, - 6  og virkelig strålende vær ute, men vi blir nok inne på sofan og sløver idag også. Plutselig helskift under dresser og slitne unger etter 5 min blir ikke noe. Vi koser oss inne med div serier og rolige leker. Kanskje blir det litt soving ekstra i dag også? Lillegull starta dagen med å sove 2.5 time etter frokost, så usikker på om han skal sove mer...

Ønsker alle en sykdomsfri dag!

(og siden jeg ikke har lagra klare masse innlegg og starter jobbing i morgen får det bare bli som det blir med blogging!)

1 kommentar:

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!