mandag 13. februar 2012

God mandag!

Japp, da her jeg kommet hjem fra siste vakt denne perioden og har friuke! Kaffekoppen er på plass og avisa er lest så, da er det oppdatering fra de siste 5 dagene her på nett.

Det er godt når jobbenettene er ferdig, men det er også en perfekt jobb å kombinere med det å være hjemme!
Vi slipper å ha barna borte hos fremmede hele dagen, vi har ro og tid til å gjøre som vi vil sammen, og jeg reiser jo ikke på jobb før ungene er lagt. Pappa får litt ekstra tid om morran sammen med de små, og det gir jo litt andre muligheter enn kvelder med middag og barnetv... Jobben er også flott, så akkurat nå er det helt supert å være meg. :) Bare synd at det er et vikariat og ikke en fast jobb... Hvordan livet er fra høsten aner vi ingenting om... *sukk*

Men det er litt deilig å vite at i kveld skal jeg sove i egen seng og ved siden av kjære, og med ungen vegg i vegg. Det er jo gjerne en litt annen søvn det å kunne legge seg når man er trøtt og det at man ikke er på jobb.

Nå skal uka nytes, og aller først skal vi kose oss med litt mormortid i ettermiddag!

1 kommentar:

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!