onsdag 30. november 2011

Tur. Soving. Og litt om alt og ingenting

Snuppelure har ønsket seg en tur ut i skogen i dag, så det må vi prøve å få til!
Tror hun ønsker seg ned skråningen bak huset, så vi får prøve det. Selv om det er litt vel bratt med to små alene får vi prøve..

Ganske fint å kunne gå rundt i skogen uten snø enda, men det gir ikke akkurat følelsen av at det er 1 desember i morgen.. Jeg vet at jeg har en STOR jobb med å få ferdig det som må klart til adventskalendere i morgen... Og det må jo opp før jeg reiser på jobb i kveld. Så i morgen blir det liten adventsstund når jeg kommer hjem, med Skomakergate og litt kos på morran før vi starter dagen. :D Håper virkelig at ungene liker det like mye som meg!

I kveld håper vi å reise å se på nytt spisebord og ny sofa!! (Jeg vet jeg ikke har kommet med bilder av oppussinga enda, men det kommer... Må bare få samla samme fra forskjellige duppedingser..) Skal ringe å høre om de har det inne, ellers er vi litt usikkere på hvor vi skal reise.
Håper å få tak i dette spisebordet
Domino spisestue 
Tenker at vi bruker stolene vi har, så det blir bare bordet i denne omgangen.

Også lurer vi litt på sofa fra samme sted.

Jeg har jo jobba to netter i min nye jobb nå, og jeg har fått sove! Tror ikke jeg har innsett hvor mye jeg har trengt litt mer enn 3 timer sammenhengende søvn jeg! Så masse energi man får da!!! Og så mye enklere alt blir når man har sovi litt ordentlig! Brukerne er ganske forskjellig, og det er veldig fint å ha noen timer sammen med de på kvelden slik at man blir litt kjent med de! Blir ikke så mye kvelden etter at ungene er lagt her hjemme før jeg reiser da, men rekker å legge unger og ta det værste før man drar.
Tror det blir en fin tid med jobbing på natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!