mandag 28. november 2011

Jeg er klar! Jobb i natt

Jeg har gjort meg klar til å jobbe første nattevakt, hvilende sådan. Permer er lest, hjerneceller har blitt vekt til live etter dvale og litt bakgrunnstoff er henta frem i bevisstheten igjen. Opplæring gjennomført og jeg er klar til å møte personen jeg skal jobbe sammen med og bli enda bedre kjent med brukerne.

Siden vi faktisk skal sove på jobb ble det jo viktig å ha noe nattøy som er litt greit ut, og som ikke er tilpasset livet med babyer og amming..
Så jeg har vært på shopping

Flanellpysj!! Denne og ny tannbørste, tannkrem, bok og i en sekk, sammen med litt skift skal jeg være klar til å starte i turnus :)

Så når du leser dette er jeg igang på jobb! Ha en god natt! :D

1 kommentar:

  1. ønsker deg en god jobbenatt! Håper det blir rolig så du får sove litt.

    SvarSlett

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!