fredag 25. november 2011

Pakke på døra

Jeg er Buzzador, selv om jeg ikke er med på mange kampanjer har jeg et lite merke nede på bloggen, og her er faktisk et Buzzadorinnlegg!!
Da tilbudet om å være med å få prøve ut Tine sine nye oster ble jeg frista!

(DETTE ER SPONSA! Men jeg kan jo si akkurat hva jeg vil alikevel! hehe!)

Så tirsdag kveld kom det ferkpakke på døra!


Og oppi var det masse ost, og litt kjeks, og et par hefter med tips. Tipsa synes jeg kanskje var litt kjedelig, men vi skal nå få prøvd ut litt forskjellig med disse! Ikke bare ost og kjeks.

Tirsdag ble det ost og kjeks på oss iallefall!



Jeg prøvde to og sambo alle tre! Han likte veldig godt Blåmuggosten, og den skal også prøves ut i litt matlaging!!

Er du glad i ost!?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!