lørdag 12. november 2011

Ny familiebil?


Oss som venter på bussen- uten bil blir det underlig vanskelig å handle!

Jeg har vraka min bil. 
Det gir ringvirkninger! For vi bor litt i gokk, og trenger bil til endel ting! Det er veldig godt tilbud på kolektiv på dagtid, men sånn ser det altså ut når jeg skal bruke kolektivt.. Og her ble det handling på kvelden også, for dette var bare det vi måtte ha på dagen.. 

Men så er det den store jungelen av biler som møter oss!! 
Ikke vet jeg om vi har samme kriterier heller, men jeg vet at jeg har noen andre enn han..

Dersom man ønsker en bil med
- 4hjulstrekk
- mulighet for 7/ 8 seter, med sittekomfor!
- navi og litt fancy inni hadde ikke gjort noe
- min 1.9 l bensin el 2.0 liter diesel (turbo) 
- stor bagasjeplass (plass til pulk, vogn ol) 
- god å kjøre
- litt kraft må det jo være i motorn også, så tenker min 114? Men....

Noen som har tips?! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!