tirsdag 15. november 2011

Nye muffins og småfolk!


For en stund siden kjøpte jeg en pakke, med 8 silikon muffinsformer og en bok med muffinsoppskrifter. Det har ikke blitt så masse testing av oppskriftene gitt, for mange av de virker litt vel fancy. Men da jeg skulle ha jentekveld her sist uke var det passende å prøve. Valget falt på en oppskrift på '''maderiamuffins"

Lille frøken snupp skulle tydeligvis ikke sove denne dagen, så istedenfor vasking og slikt midt på dagen ble det  noen  hyggelige timer på kjøkkenet med snupp. Disse muffinsene var veldig gode, og veldig saftige. En av ingrediensene var appelsinskal! De var også raske og lage og snupp kunne være med på alt sammen.

Det ble rydda og rent her til jentene kom på kvelden, og man rekker gjerne det man må selv om tiden blir brukt litt anderledes enn man egentlig skulle tenkt. En hyggelig dag ble det og jeg brukte mye mindre tid på rydding enn jeg hadde tenkt- men det gjør jo aldri noe! Er det noe man gjør nok av så er det rydding!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!