tirsdag 7. juni 2011

Vi går mot bursdagsfeirings helg!

Siden vi igrunn blir mange om vi skal ha alle sammen sammen på bursdager har vi valgt å kjøre hardt en langhelg denne gangen og håpe at det blir 3 hyggelige selskap!

Dette gir mamman litt nye tanker iforhold til kaker! Er jo ikke noe gøy å komme i siste selskapet også er alle kaker spist av. Det går jo ikke ann! Og kan jo ikke ha flere store kaker til hver dag heller..  Så planen er 1 bursdagskake til hver fest, og mange typer enkeltkaker :)
Det gjør at jeg får prøvd meg på litt forskjellig av både oppskrifter og pynting!!

Noen som har gode tips om enkeltposjonskaker så er det bare å skrike ut, gjerne med linker!! :D

Bilderas kommer når helga er ferdig, men kanskje noen sniktitter underveis også.

1 kommentar:

  1. sjokoladekake og muffins er vel ganske forventet i en barnebursdag... det er jo ikke noe problem å lage til hvert selskap.
    i tillegg er ostekake lett og godt.. ellers kom jeg ikke på så mye.. bløtekake en dag kanskje.. trenger jo ikke lage de så store.

    SvarSlett

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!