søndag 5. juni 2011

Oppussinga

Ja, taket har vi jo satt bort, og dermed kom stilaser opp slik at graving ble utsatt litt.
Nå er det jo full fart denne langhelga så graving er vel ingen god ide akkurat da..

Men inne får vi ikke helt begynt før vinduer er nesten klare.. Også må vi ha tak i noen som kan skjære i veggen for oss.. Hvor finner man de tro?

I det store og det hele er det masse som skal gjørs og lite som blir gjort.. Og da vokser fort frustrasjonen! Så denne lille hytta her står jo bare der og roper på meg og malerkost og hammer!

Platting skal på og rekkverk og trapp utenpå, men snuppa klarer fint å komme seg ut og inn uten det, så..... Jeg kribler etter å starte på innsiden!
Et malingsspann og litt musikk en kveld så tenker jeg vi er igang! Så får man prøve seg på å lage en lettvegg, må bare ha tak i en dør (tenker gjenbruk her, så om noen har en som bare står å tar plass her i nærheten er det bare å sende meg beskjed så henter jeg!!) Deretter begynner morroa!! Da skal snupp få kjøkkenbenk med oppvaskkom og stekeovn. Hyller til div kopper og stell. Det skal inn et lite bor og noen stoler til selskap også må jo dukkene ha seng og slikt der ute også. Kanskje kan noen av bøkene også få flytte ut? Gardiner skal sys og litt duker og hånkler må nok flytte med ut! Når jeg viste snuppa hytta og spurte om hun ville ha noen av tingene der etter at mamma har ordna litt bare hylte hun av glede, slike lange JAaaaaaaaaaa!! Så det blir spennende hvor stas det blir når det blir ferdig! Hehe! Men så fort vi kommer igang med kjellern havner denne på vent  igjen, så må nok forte meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!