tirsdag 14. juni 2011

Når drømmen er nær

Nå sitter jeg og vet at om en uke er jeg enten ganske så glad og helt skjelven ellers så er jeg veldig lei meg og ikke særlig hyggelig å være sammen med.
Sånn er det når drømmen er så nære, men alikevel sååå langt borte og så usikker!

Vi har funnet HUSET, men det er langt igjen før det er vårt og det kan nok hende det er flere som ser Huset akkurat i det huset. Så da er spørsmålet om vi trekker det lengste strået....

Siden vi ikke har hatt særlig lykke på andre budrunder, og huset vi bor i nå fikk vi som eneste budgiver- ja da er ikke håpet så stort. Men kanskje har vi lært litt av de rundene vi har gått, kanskje har det ingen verdens ting å si?! Alle gode tips taes i mot med takk!!

Noen link kommer ikke, men om du lurer på om du skal på samme husjakt som oss- bare glem det! Dette huset vil vi ha. Så ser du meg på visning de nærmeste ukene så er det bare å glemme lista og tusle hjem igjen!!  Nå er vi egne og ønsker  ikke at flere enn høyst nødvendig vet om det!

3 kommentarer:

  1. Dett blir spennende å høre om dere får det altså... *venter i spenning*

    SvarSlett
  2. http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=29047444
    Dette er mitt, så jeg håper ikke det er det :)

    SvarSlett
  3. vet ikke hvem du er anonym, men det er ikke det ;) Du kan få det ;D

    SvarSlett

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!