mandag 6. juni 2011

Ny jobbuke!

Japp! Jeg skal jobbe mer! Ny uke og denne uka er jo hel (!), godt der er fri mandagen etterpå da!! Hehe!
Nei, det er vel en soft start og en fin jobb, så jeg har det ikke så dumt.

Det er hyggelig å se igjen alle de jeg jobber med! Er sjelden vi har tatt turen innom denne permisjonen. Noen har jeg ikke sett enda, men håper jeg treffer alle innen ferien!

Sambo styrer slottet her hjemme, og er allerede klar på at 2 er mye jobb, en var jo ingenting! Men sist uke var nok ekstra hard siden lillemann var syk. Satser på at denne uka blir bedre ;)

Jeg får jo for første gang siden oktober litt trim. Jeg sykler inn og ut på jobb!!! Det er 8 km en vei, så det tar jo litt tid, men sist fredag møtte jeg bussen på vei innover, ikke så langt fra her men vi var likt ved jobben!!

Ønsker alle en flott ny uke!! Håper godværet har kommet for å bli og at vi har en herlig sommer foran oss!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!