torsdag 5. mai 2011

Vi øver

Lillegutt fant et flagg i går, og det var stas! Tror nok 17. mai blir morro for denne lille karen!


Det er så rart å legge fra seg en liten baby også snur du deg rundt og der sitter en liten gutt!! Han begynner virkelig å bli stor han også! I  morgen er han 7 mnd gitt!!! Tiden går alt for fort, men det finnes vel ingen brems heller..

Siden jeg har en dundrene hodepine idag, er det litt Disney på barna mens jeg håper hodepinetab virker.. Ikke en god start på dagen, og iallefall ikke når min kjære blir borte til sene kvelden! Godt vi har noen planer i dag slik at dagen går unna :)

Ha en flott dag!! Med eller uten 17. maitrening! 

3 kommentarer:

  1. Ikke bare bare dag når man har ont i hodet. Takk og lov for at det finnes en diseny kanal som kan bidra litt.
    Han der var klar for feiring ja, er bare og stryke finstasen nå =) hehe

    SvarSlett
  2. Setter han seg opp selv?! WOW... Og de sier snuppa mi er tidlig ute med ting, men hun setter seg IKKE opp :)

    SvarSlett
  3. Sju måneder flyr fort, ja! Vips er han et år!
    Ellers så lurer jeg veldig på hvordan du vet om hussalg...;)
    Ha ei fin helg!

    SvarSlett

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!