lørdag 28. mai 2011

Lørdag kveld..

Her regner det bøtter og spann og det frister lite å gjøre noe som helst!
Så da har jeg finni frem strikketøyet... Denne rare greia skal bli en jakke til meg selv.
Bare det at den skal ligne på min favoritt som er utslitt, så da har jeg inget mønster og har nå måtte skrive ett selv.. + at den har fletter og det har jeg aldri gjort før..

Dette skal bli spennende!

Skjønner du mønsteret mitt?


4 rett (2v 1 r)*3,  1 v *flette* 6*
4 rette
1 r, (2v 1 r)*4, 1 v *flette*  *6*
1r (2v, 1r)*4,i v *flette* *6*
1v. 1 r,1 v *flette* *6*
4 rette
1 v, 1 r, 1 v *stor flette*10*
4 rette
*flette* *6*1v. 1 r,1 v
*flette* *6*, 1v, (2r, 1r)*4, 1r
*flette* *6*, 1v, (2v, 1 r)*4, 1r
4 rette
*6**flette* 1v ,(2 v 1r)*3 1,r,  4 rette
                                                             ~starter på vranga og bakfra….^

2 kommentarer:

  1. skjønner ikke sånne mønstre i det heletatt jeg... hehe.. men tipper den blir veldig fin når du blir ferdig! regner med vi får se bilde da!??

    SvarSlett
  2. hehe! Dette mønsteret er egenskrivd og helt uten mening for de fleste tror jeg ;)

    SvarSlett

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!