fredag 27. mai 2011

Deilige fredag!!!

Siden det meste av det vi har fulgt med på har avslutta for sesongen på tv er det jammen godt vi har litt å drive med på huset!!

Til mandag kommer snekkerne og begynner på taket. Vi har graving å gjøre og jeg har nok prosjekter å fylle kveldene med når ungene sover og tvn er ubruklig!

Kanskje jeg skal finne et bildet av taket nå og et etterpå?!
Tror det blir litt forskjell egentlig!

Jeg har også brukt litt tid på å prøve å finne ut hvordan jeg skal sette opp en vegg med dør i... Flere prosjekter følger!! ;D

Ønsker alle en riktig god start på helga!!! 

1 kommentar:

  1. mange tanker på en fredag dette!
    hva skal dere gjøre med taket?

    men før og etter-bilder er jo alltid morro å ha... hehe

    fin fredag til deg!

    SvarSlett

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!