tirsdag 10. mai 2011

Den kjedelige og ensformige dagen...

eller...

Det er ikke akkurat slik her i huset iallefall!!
I dag har jeg vært innom yrker som budbringer, taxisjafør, vaskehjelp, billakkerer (ikke lakka enda da, bare forarbeidet sålangt), blogger (tjener jo ikke noe peng men..) håndverker, kokk, servitør og sikkert en del andre også.
En ganske vanlig dag i livet med andre ord.
 Jeg har idag vært mamma og ordna ting i heimen!
 Så da kunne vel barnehagepersonal, koordinator , økonom og ingenør også stått på lista.

Vi har hatt en fin og varm dag her i dag også! Det ble en ny tur på Barnas hus.
 Teo har endelig fått sovi endel, lenge siden sist! Og stolpe nr 4 er oppe på trampolinenettet. Da er vi halvveis på det... (Nå trår pappan min til litt og bøyer litt på skruene for meg så kanskje det går bedre...)Når alle stolpene er oppe skal bare nettet tilpasses. Det er litt stort.  Jeg foreslo og kjøpe et sett med trampoline og div som var ferdig tilpasset til vårt behov, men det var lite pop her i huset.. :( Jaja!  Kaplan vår virker iallefall!

1 kommentar:

  1. Hehe man rekker innom en ganske mange yrker som mamma ja. Det er det ingen tvil om.

    Ha en kjempe flott dag i dag også =D

    SvarSlett

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!