fredag 20. mai 2011

2 timer på Monter

Etter 2 timer (!)  på monter hadde vi bestilt vinduer til kjellern!!!
Jeg er virkelig glad for at sambo ble med slik at vi var to og at det var markedsdag!
Ungene ble holdt aktivisert mesteparten av tiden av ballonger og storesnupp spiste vel 3 pølser tror jeg!

Vi ente iallefall opp med 5 stk Gilje vinduer!
Det kan både slåes innover og åpnes i topp! Genialt! Oppfyller krav for lysflate og rømningsvei! :)



Så da er det bare å begynne å grave! Noen som har en minigraver ¨å låne oss? eller som har lyst til å ordne større hull i veggen for oss? Bare å sende melding! :D

2 kommentarer:

  1. Så spendene med forandringer og oppussing på bloligen. Dette ser jeg frem til å lese mere om =)

    SvarSlett
  2. Så bra! Skal prøve å ta noen bilder også :)

    SvarSlett

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!