onsdag 9. mars 2011

Så lite skal til for å snu..

Små hverdagsting som lett kan gjøre forskjell på en god eller mindre god dag!

Idag var mamman en smule stresset. Ikke fant jeg baggen min, ikke fant jeg deler av det jeg skulle ha i baggen, og to små som ikke akkurat kunne være sammen i stua alene. Den minste htylte og den største hadde tydelig gjot noe.
Etter tredje turen inn og ut av forskjellige rom med et halvt øye på de små, og stadig oppfordringer til lillemor om å hjelpe mamma å lete kommer en søt lita frøken mot meg "kom a mamma" (hun vil ha klem) Hun får en klem og vi sitter litt på gulvet. Hun klapper meg på ryggen "Det går fint mamma"

Hehe!
Vi fant ikke baggen, men jeg fant svømmebleier.
Men alikevel ble den en fin leting!

2 kommentarer:

  1. det er så koselig når disse små gjør sånne ting! Redder en hvilken som helst litt dårlig dag... :)

    SvarSlett
  2. awww, så god litta snuppe da :)

    SvarSlett

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!