mandag 28. mars 2011

Mandag...

Lite nytt å melde her!
Mens sykdommen tar mest energi og tid i huset her akkurat nå, blir det dårlig med blogging.

Håper at storesnupp er i barnehagen igjen på onsdag og at jeg og sambo slipper unna med sår hals og lite energi. Lillegull ligger vedsidenav meg med hodet på fanget og sliter med hoste, slim og feber. Stakkar lille gullet vårt!
Størstegull sover i senga si`(litt mot sin vilje i kveld) så andre halvdelen av fanget er nå ledig.

Idag har vi mista en stor person i norsk kulturliv og en stor personlighet er borte! 

Hvil i Fred, Wenche Foss!  

1 kommentar:

  1. Huff og huff - ikke morsomt med sykdom i huset. Håper dere snart blir bra.

    Tusen takk for spennende oppskrift. Gleder meg til å prøve den :) Lykke til i trekningen på konkurransen min. Bli gjerne med i englebarna-konkurransen også om du har lyst!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!