tirsdag 29. mars 2011

Award



Denne lå på "Mitt herlige mammaliv"! Kjempe kos! En hyggelig blogg om livet hjemme med to små! 
Med awarden fulgte det 2 oppgaver:

Del 8 ting om deg selv
Gi den videre til 5 andre som har færre enn 100 følgere.



Så...
8 ting om meg..
@ jeg er ikke fan av Frusterte fruer
@ jeg MÅ HA sjokolade
@ drømmer om nytt hus
@ skal snart finne tid til å lese mer!
@ har tenkt til å finne ut hva jeg vil bli når jeg blir stor- snart
@ jeg blir kanskje litt guttete når jeg er syk og har mulighet til å  være det ;)
@ er god til å lage lister og planer...
@ liker å få lov til å være kreativ og aktiv


Gir den videre til de 5 første som er innom ;) 
(kanskje de tør å skrive under hvem som tok den også?)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!