fredag 9. desember 2011

Syk lillegutt og snart vaktskifte

Idag våkner jeg i senga med en gutt som spydde hele meg full! Flott start på dagen!

Så planene for dagen er lagt om og vi kjører veldig rolig dag! Det som her flott er jo at jeg skal jobbe i kveld! Det vil jo si at kl 1430 reiser jeg på jobb og pappa overtar. Siden han ikke holder på noen ting blir nok ikke han særlig problem bare han får en fang å kravle rundt i. Men starkkar storesnupp som ikke er syk! Det ligger masse deilig kram snø rett utenfor vinduet! (det regner nå da.. Så vi burde forte oss ut egentlig) Men hun kan jo ikke ut alene, og en som spyr kler jeg ikke på dress og drar ut.

Håper han snart sover så vi andre kan leke litt før det er hviling for henne også!
Også skulle vi jo pynte pepperkaker i dag! Det var det som var i kalenderen for dagen... Jaja! Får håpe han sover lenge og hun ikke trenger å sove så mye. Bør jo få pynte ett par iallefall!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!