torsdag 22. desember 2011

Jul i hus?

Det har ikke vært veldig aktivitet her på bloggen i desember... Det har ikke vært masse søte innlegg om jul og advent, men sim for mange andre opplever jeg vel at tiden ikke helt holder og at man må prioritere litt ekstra hardt i desember.

Så her har det gått i ett, men et hus som skal holdes i tømmer, unger som skal aktiviseres, ny jobb som man skal sette seg inn i - og det sosiale der (!), tid til venner og familie er jo også fint å få til.. Og ja, da har det ikke blitt så mye annet gitt!

Men jeg kan jo fortelle at jeg fant med klær til julebord, og julaften. Og jeg fikk komplementer for antrekket på julebordet- så det var stas!! (burde såklart hatt bilde nå, men feil data og bare rør her nå :)
Selve julebordet var også veldig morsomt! Kosa meg masse, selv om dagen etter ble ganske tung... Ups!

Det har blitt gjort både det ene og det andre her til jul, vi har jo laget litt kaker, pepperkakehus, pakket gaver og stekt medisterkaker. Det vaskes og vaskes og enda må det nok vaskes litt til..


Men nå har jeg ferie, ungene ser på julefilm og vi venter på at pappan skal komme hjem slik at vi kan pynte treet i kveld! Så nå ringer vi jula inn i morgen og ønsker dere alle sammen

EN RIKTIG GOD JUL 
OG 
EN FREDFULL ROMJUL! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!