mandag 5. desember 2011

Hamburger og blåmuggost/cheddar

Vel, siden jeg fikk masse ost fra Tine /Buzzador her for litt siden er det jo  mer enn ost og kjeksspising som må til!
Derfor har vi drista oss frem og prøvd oss med hjemmelagde burgere og burgerbrød, og på cheesburgern hadde vi  blåmuggost og cheddar.
Ganske så spennende for jeg spiser jo ikke blåmuggost! Denne nye osten til Tine er jo en smøreost, og selv om den er blå, ser man ikke at det er muggost slik man gjør på disse fancy ostene..
Glemte å ta bilde før jeg la på brødet.. Ups! Men det var godt! 

Jeg smakte iallefall og spiste opp min del!
Det blir ganske mye smak av begge ostene i forhold til vanlig ost på toppen av en burger, men det var jammen godt! Kan tenke meg at med litt chillisaus eller barbecusaus blir iallefall cheddaren veldig god! Kanskje bacon eller annet litt salt oppå blåmuggosten gjør den enda bedre også? Iallefall var det veldig godt! Og absolutt å anbefale dersom du har igjen ost etter en ostekveld!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!