onsdag 16. februar 2011

For et forbruk!

Vi er 3 personer i dette huset som drikker melk, men makan til mengder det går!!!!
Vi trenger snart et par tre kuer selv for å holde unna!
Jeg er usikker på akkurat hvor mange liter det går her på en uke, men det må være iallefall 10!!
Nesten 2 liter melk i døgnet! Og det er ikke mye vi bruker i matlaging, så det er stort sett til drikke og kornblandinger....
Vi sponser iallefall Tine greit synes jeg...  nesten 300 kr i uka bare på melk... Hmmmm... Hvordan blir det når vi blir 4 tro?

1 kommentar:

  1. HUff, sånn har vi det også. Ca 10 liter melk i uken... Det er MYE, men Tine blir fornøyd tenker jeg ;)

    SvarSlett

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!