onsdag 2. februar 2011

Det passer jo aldri...

Joda, kvelden i går starta rolig og fint! Begge små sov søtt!! Og roen varte i ca 10 min! Lillegull gråt utrøstelig i nesten en time før storesøster starta å spy... Og det var intenst i nesten 2 timer her før det roa seg igjen...
Snuppa var ikke i form og kvelden ble brukt til å bytte klær, sengetøy og pysjer opp til flere ganger...
Og da passer det jo dårlig at sluket til vaskemaskinen er tett! Så mellom gråtende barn og klesskift ble min klære ringt hjem fra kveldsmøte og ting roa seg etterhvert.

Ved midnatt sov snuppa og pappan, og litt senere sov også lillegull og jeg! *phu* og jammen ble det en stille natt!

Men vi har jo dåp til søndag! Og med spying i går kveld blir det jo hjemme fra barnehage i dag, og det vil si at jeg har "mista" en hel kveld og en hel dag til forbredelser... Fra å ha alt under kontroll og gooood tid har jeg plutselig dårlig tid!! (i morgen får jeg heller ikke handla på dagen, for da kommer det fiberfolk mellom 10 og 14! Elsker slike tidspunkt! NOT!)
Min kjære mamma hjelper meg litt i morgen så får nok gjort litt utenomhus alikevel! skal se både  pappan får bursdagsfeiring og lillegutt dåp...

Er iallefall veldig glad vi ikke skal ha selskapet hjemme! Slipper unna den rydding, vasking og kaos iallefall!

1 kommentar:

  1. Æsj da. Oppkast og sykdom tett oppi sånn er kjipt. Får håpe det roer seg og hun er frisk pg rask igjen snart :)

    SvarSlett

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!