fredag 26. november 2010

Sennepsglass

Alle har vel sett og hatt endel slike grove sennepsglass.
Her bruker vi også glassa som kjøkkenglass etterpå! Det er genialt.
De tåler masse og har en perfekt størrelse.

Men.. Sessongen for mye bruk av sennep er kommet og jeg skulle fornye lageret..
og glassa har fått ny form!
Tror kanskje ikke dette er like praktisk som kjøkkenglass...
:(

Jaja... Sånn kan det gå. Men om Idun får se denne bloggen kan de godt komme med
en annen form som også fungere bra som kjøkkenglass :) Alltid greit med gjennbruk!

1 kommentar:

  1. Ja, hva er det egentlig som skjer med sennepen. Har irritert meg en stund dette nå, blir nesten provosert hver gang jeg ser en sennepsreklame.
    - man kan da ikke fjerne slik perfekt gjenbruksvennlig emaballasje. Som jeg nettopp skrev på egen blogg, boikotter jeg Idun helt til glassene kommer tilbake.
    (min egen personlige vendetta :-)

    SvarSlett

Takk for at du vil legge igjen en kommentar! Jeg setter veldig pris på det, og legger du igjen lenke til deg selv stikker jeg innom deg også!